Alle logo ontwerpen worden op maat voor u gemaakt. Na een persoonlijk intake gesprek presenteert Bureau Opvallend!? verschillende conceptlogo’s. Daarna heeft u de tijd om het logo te kiezen dat het best bij uw onderneming past. Wij passen het gekozen logo onbeperkt voor u. (in tegenstelling met veel ‘collega’s’)
De ontwerper van Bureau Opvallend heeft meer dan 8 jaar ervaring in het ontwerpen van logo’s en huisstijlen. Door deze ervaring kan er in elke sector en/of bedrijf ingeleefd worden.
Het ontwerpen van passende, op maat gemaakte, logo’s is de passie van de ontwerper. Doordat dit zijn passie is, wil Bureau Opvallend!? er niet rijk van worden. De logo ontwerpen zijn daarom betaalbaar en ontworpen met veel service. Wij ‘kicken’ er namelijk op om een logo te ontwerpen waarmee je de klant overdonderd!
Wilt u naast een logo ontwerp ook een compleet nieuwe huisstijl? Bekijk hier de mogelijkheden.
Wat is een logo eigenlijk?
Een logo is het teken waar je een organisatie aan herkent. Het logo is een onderdeel van de huisstijl. Een logo heeft vaak een betekenis die kenmerkend is voor een organisatie. Vaak wordt er ook aan een logo een beeldmerk gekoppeld. Echter zie je tegenwoordig steeds meer tekstuele logo’s. Dit betekent dat er alleen maar tekst gebruikt wordt in het logo ontwerp.
4 gratis tips voor uw unieke logo ontwerp:
1. Houd het simpel
Een uniek logo zorgt voor directe herkenning, is veelzijdig te gebruiken en vooral gemakkelijk te onthouden, dus: keep it simple!
2. Maak het tijdloos
Een uniek logo is tijdloos. Ga dus niet snel akkoord met een (kortlopende) trend. Bovendien bereik je met het meegaan in trends die bij anderen vandaan komen, nooit een uniek logo.
3. Wees onderscheidend
Een uniek logo onderscheidt zich van de logo’s van concurrenten. Het dient tenslotte als herkenningsvorm van uw organisatie.
4. Passend bij jou als ondernemer
Een uniek logo visualiseert uw betekenisvolle waarden. Dit hoeft overigens niet te betekenen dat een logo op een directe manier moet verbeelden wat een organisatie doet. Voor een serieus advocatenkantoor bevat een uniek logo geen bolde chocoladeletters in vrolijke kleuren. Een logo voor een fastfoodketen zou meer hebben aan zo’n kleur en lettertype.